BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 14, 2011

in memories. WRR3450



jantung hatiku, penyuku, dunhillku, awekku,
apelagi yang aku boleh ungkapkan..,, 
post untuk blog aku yang dah lama aku abaikan kali ini adalah
memang lahir telus daripada hati kecil aku ni..
memang aku terasa betul dengan kehilangannya,
walaupun dia xbernyawa, xberjantung, 
tapi bagiku,
dia tetap hidup dalam diri aku.
setelah macam2 yang aku lalui dengannya.
balai. eksiden, segala kemungkaran, segala kebaikan,
semuanya aku sertakan bersama,,,
WRR3450, kau bukan sahaja aset bagiku
malahan kau lebih drpd seorang sahabat bagiku,
tapi adatlah,fitrah, manusia ini hanya akan mengenali erti bersyukur
selepas apa yang disayanginya ditarik semula oleh yang maha Esa.
aku redha,pasti ade hikmah disebalik kejadian semua ini.
kepada individu yang terlibat dalam sindiket curi motor ini, 
aku doakan moga pintu hatinya dibuka, untuk bertaubat,
selagi masih ada waktu..
so enough with the typing. let the pictha do the talk ok.
serba sedikit perkongsian kisah aku,dia dan c kuda merah/biru.
                                                                                    


raya 2008
road to lepar hilir
mase amek result SPM
LL4G 
pancit...kl-kuantan
jentera dan alam smula jadi
kemaman-kuantan
mat rempit kajang.haha.2008


orang-orang tua cakap, what goes around comes around.
kisah lampau2... 
xmungkin aku berpatah balik ke zaman dahulu
aku redha dengan setiap yang berlaku.
pasti ada hikmahnya.
insuran.here i come.gimme moneyh..
KACING2

KE BINTANG

0 comments: